Finał zbiórki kapsli Tyskie. BĘDZIEMY MIELI MURAL!

Kiedy w sierpniu zaczynaliśmy zbiórkę kapsli nie wierzyliśmy, że może się to udać. Zebranie 133 tysięcy kapsli w 3 miesiące wydawało się niewykonalnym zadaniem. Okazało się, że dla naszych kibiców nie ma rzeczy niemożliwych. Za kapsle Kompania Piwowarska z marką Tyskie przekaże 20 tysięcy złotych na stworzenie na Hali Kosynierka koszykarskiego muralu!


TYSKIE CZEK1Zwycięstwo z Interem Bratysława (80:75) nie było jedyną dobrą wiadomością we wtorkowy wieczór w Hali Orbita. Tuż przed meczem przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej i marki Tyskie poinformowali nas o wynikach zbiórki kapsli. Okazało się, że do urn wrzuconych zostało ponad 130 tysięcy kapsli Tyskie! Wykonaliśmy tym samym zadanie, a marka Tyskie wywiązała się z obietnicy ufundowania muralu. W imieniu naszego sponsora symboliczny czek na kwotę 20 tysięcy na ręce Kamila Chanasa przekazał Maciej Zieliński.

 

Akcja zbiórki kapsli trwała od sierpnia do października i była szeroko promowana. Na mieście pojawiły się bilbordy informujące o zbiórce, a na wrocławskich przystankach kibice mogli codziennie spotkać Kamila Chanasa, który witał ich z plakatów. Akcja reklamowana była w sklepach detalicznych i lokalach gastronomicznych. Na przedsezonowej konferencji prasowej mówił o niej Prezes Śląsk Wrocław Basketball S.A. Michał Lizak – Z marką Tyskie współpracujemy kolejny sezon. Jest to marka zaangażowana we wszystkie wizerunkowe akcje zewnętrzne. Zbiórka kapsli to kolejna akcja, która ma przynieść pozytywny element dla Wrocławia. Koszykarski mural sprawi, że Hala Kosynierka będzie jeszcze bardziej kojarzona ze Śląskiem. Mamy nadzieję, że efektowny końcowy rezultat będziemy oglądać na murach naszej hali. Akcję promowaliśmy w naszych mediach społecznościowych, a kibice zaangażowani w zbiórkę byli dodatkowo motywowali przez wydarzenie na Facebook’u. Akcja #DorzućSięNaMural była przyjęta bardzo pozytywnie.

zbierajkapsle2



Bodźcem do zbiórki był nasz koszykarski piknik, który odbył się w pierwszy weekend października (FOTORELACJA). W wydarzenie pod Halą Kosynierka ponownie zaangażowała się marka Tyskie. Wspólnie z kibicami pomalowaliśmy w barwy Śląska urnę, która w całości wypełniła się kapslami. Bawiliśmy się doskonale. Kibice Śląska zawsze byli twardzi, a więc bądźmy twardzi i zbierajmy kapsle po to, by mural szybko się pojawił na naszej „Kosynierce” – zachęcał na pikniku Maciej Zieliński. Motywacja była skuteczna.

 

 

Chociaż każdy wrocławianin powinien wiedzieć, gdzie mieści się legendarna siedziba 17-krotnych mistrzów Polski, teraz nie będą mieli z tym problemu także przyjezdni. Mural będzie wizytówką wrocławskiej koszykówki!
Z realizacją projektu będziemy musieli trochę poczekać, bowiem utrudnić prace może nam pogoda. Musimy jeszcze opracować projekt, który z pewnością przypadnie naszym kibicom do gustu. 


Dziękujemy Kompanii Piwowarskiej i marce Tyskie za zaangażowanie w promocję naszego Klubu i wsparcie, a naszym kibicom za udział w akcji! Finał jest naszym wspólnym sukcesem a mural będzie naszym wspólnym dziełem. HEJ ŚLĄSK!

TYSKIE  CZEK2

Tabela

WKS Tabela